我係第一次睇演唱會同埋第一次見到生堂本剛炸!!!!!!!!
爆緊張,爆興奮>3<
我地搭ゆりかもめ線去青海站,場館就係青海站格里
d日本人經過都有望個場館(因為特別?神秘?)
我一見到就超開心^^
我地快快走出車站,沿途見到d fans打扮成keri個種fashion
好勁呀!好似呀~個男fans重係一模一樣tim嫁@@
入到去先剪飛,再check手袋,佢好似無發現我部相機...
一入到入面,超~~~~~~~~~靚呀!!!!!!!!!
成個場館都係紫色,天花掛住n個三角君
入面有keri既相睇,goods販賣,三角君既野睇
婷姐話個廁所都好紫,最衰我無入去睇下=.=”
我先去睇下d相,但係太多人睇相啦,迫唔到入去
睇左一睇就算啦!之後去買goods
我買左個紙袋同識行既三角君公仔
點知俾婷姐話買得太少
因為我黎緊要去美國留學,所以覺得唔買好d
但係俾婷姐話幾話,我就買左識震既三角君公仔同電話繩
佢就買左識行既三角君
我地過關上機個陣係咩著三角君公仔上機
d香港人望住三角君,係度話係隻公仔黎嫁wo
咩住隻公仔過關好有型XD

要入到坐位既地方,要行過三角型既黑色+螢光隧道,好正嫁!!
入到去就見到個STAGE,左邊有keri既相,上面有條龍,真係好靚!
個場館依然係好紫,好靚>3<
stage前有個幕,一路都係投影住360度自轉既戴耳機版三角君
我無帶我個香港手提,相機又唔俾影相wo,超級失敗...
有音樂之前,大家一齊拍手,叫keri
我地等左一段時間,就有音樂啦,一路播住d太空,龍,魚個d野
大家全場都一直拍手(有節奏個種),係咁拍手,對手痛痛地...
個影片完左,見到keri個陣,全場大叫>3<
佢真係係飛船既三角出口出黎嫁!
不過我地坐D1既1同2番,太遠,睇唔到keri個樣><”
我一時唔醒起我地坐好後,無帶到望遠鏡...=.=”傷心~
之後就係慢版空が泣くから,係好~長既
把聲超好聽,超完美,而且淒厲,搞到我眼濕濕,就快喊,我聽到有幾個fans有嗚咽既聲
之後既歌都係好輕快,好rock,好high既歌
全場觀眾一直企到完場,好累...
中間有3次MC,第一次MC係搞笑既,不過唔多聽得明
期間攝影師hana san(應該掛)幫keri抹汗,大家大叫^^
hana san距離keri太近影相,俾keri推開XD
我睇翻momo既report,keri話因為有某人黎左
所以心情好high,fans問係邊個,keri係都唔講^^
第二次MC就好正經,全場靜晒,不過我超級唔明,第一次都明d
中途keri咳(係個種唔係咳出黎,係“唔唔”個種,好難形容><”),俾fans笑XD
之後再好正經再講過~
第3次MC係最正經既一個,係ENCORE之前講,好長既
係叫我地唔好放棄,要努力咁去做事,創造自己既宇宙(我悟出黎嫁炸@@)
encore既the rainbow wing超好聽
比起cd版重好聽好多,超級完美,婷姐都讚keri把聲好正
比起上music station唱live重好tim
我聽都好感動,完全入晒魔,正式入左邪教啦XD

成個CON十首歌有8,9首都係有動作既呢
我地又唔識做WO,唯有好努力咁跟人做
我有好幾次都跟唔到,跳起身個陣一係就慢2拍,人地跳完我先跳
一係直程唔跳XD  節奏感差左...
唱到chance comes knocking.個陣
就有分十幾歲,廿歲,30歲同以上,之後就有好幾次叫男仔做動作
keri係咁蝦男仔XD   S型男呀(爆)
有個男頭上係白色長毛係台上RAP,佢講endli我地叫keri
好high呀!!!如果我睇香港既con,我會唔習慣啦!
係我前面幾行既一個男生,一直係度FING頭(佢high到係咁fingXD)
fing到頭髮好亂,其實我唔想望佢嫁,不過佢太大動作啦,好難唔望佢XD
我一路係度偷笑(唔好打我),我唔想騷擾到婷姐,所以無叫佢睇~
重有係C席見到有個女仔買左十六茶飲,同我一樣^^
con中有首歌係咁唱住Love is the key.Let it shine.
睇翻report先知原來係首新歌黎嫁,我好記得係點唱既呢
因為我全場都係度跟住keri一齊唱,當然無出到聲啦~
所以好記得啦!
中間介紹樂團人物個陣,左邊既三角君戴上白超,右邊三角君就戴黑超
之後一齊變正方形,再變成星星形狀,好可愛~
chance comes knocking.中間既一段(唔記得係唔係),
有女和音(瘦果個,唔好打我XD)係度講英文,我突然好開心^^
當然中間有講日文啦,佢同keri係度鬥(玩!?),先拎支咪係固定既地方,
之後由右邊一路跑(跳!?)一路唱高音去左邊,再之後就升級唱一段歌,再玩跑過另一面
keri san重自轉黎玩XD之後佢就放棄(定因為時間不許可!?)去拎翻支吉他
KERI同另一個人(白色長毛果個!?)一齊蝦老師
keri就用吉他尖指住老師既○○度
另一個就坐老師既頭度
睇度e一幕太幸福^^
重有keri kiss(真定假!?)左某人(又係白色長毛果個!?),又係大叫^^

完場個陣,hana san照近距離影keri,都係俾keri推一推XD
Keri同我地揮手bye bye,全場都揮手呢~
encore完場就係上翻飛船,我覺得好型呢^^
係encore之前已經有一班人走左啦,可能佢地要趕返屋企啦,始終日本人住得遠
keri入返飛船後,拍手拍左一陣,我地就急急腳走人啦,d字幕無睇到(係成員既介紹)
成場大概2粒半鐘,真係無諗到可以睇到keri con,又無諗到第一次con係日本度睇^^
arrow
arrow
    全站熱搜

    DOROTHY733 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()