=為左方便,打返口語=

我今日上網睇中六收生程序
原來非應屆會考生都可以去報名嫁!
我得13分,而且升唔到原校既就要係第四階段撲學校
即是8月6日上午九時至下午四時三十分
鎖定呂明才同李炳!!!
因為e兩間都係近屋企啦
當然,收既分數都係低嫁啦~
我叫阿媽8月6日放假
但係佢5號請左假覆診,唔請得
不過調左返下午,一朝早就可以陪我去呂明才排隊
當然啦,我唔會只揀兩間學校
重有n間中學可以揀,已經寫晒落張紙度
重有埋沙田區tim~
可以既話當然唔想去到沙田咁遠啦
希望呂明才同李炳收我啦><”

我重要準備定d正副本既資料
我無晒學生相啦
得返d便服既相,都唔知要唔要影過...
個interview都要準備定
希望呂明才收我啦~~~~~~~~
arrow
arrow
    全站熱搜

    DOROTHY733 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()